GameMaker LT pamoka 30#RPG objekto šešėlis, neperėjimas ir užrašo atsiradimas...




Medis-create:

depth=-y;

Draw:

//medzio šešėlis
draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,x+20,y+-30,image_xscale,image_yscale,image_angle,c_black,.5)
//medis
draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha)

Kardas-draw:


//Kardo šelėlis
draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,x+2,y+1,image_xscale,image_yscale,image_angle,c_black,.5)
//kardas
draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha)


if distance_to_object(Player)<40//Jei dinsdancija iki žmogeliuko mažiau už 40. 
{
draw_set_font(f_daiktai)
draw_text (view_xview+475,view_yview+330, "Kardas-1 Lv." )
}

Player-end step:

depth=-y;

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą