Priešas-create:
hp=20;
naujas= instance_create(x,y,Atsiradimas)
naujas.obj = Priesas
Priešas-step:
if hp<=0
{
instance_destroy()
naujas.obj = Priesas naujas.alarm[0]=200
}
Priešas-Left pressed:
if object_exists(Player)
{if distance_to_object(Player)<50
{
hp-=5;
}}
Atsiradimas-alerm(0):
instance_create(x,y,obj)
instance_destroy()
hp=20;
naujas= instance_create(x,y,Atsiradimas)
naujas.obj = Priesas
Priešas-step:
if hp<=0
{
instance_destroy()
naujas.obj = Priesas naujas.alarm[0]=200
}
Priešas-Left pressed:
if object_exists(Player)
{if distance_to_object(Player)<50
{
hp-=5;
}}
Atsiradimas-alerm(0):
instance_create(x,y,obj)
instance_destroy()
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą